"Повноцінне запровадження поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі між Україною та ЄС з січня 2016 року відкриє якісно нові можливості для виходу українського бізнесу на європейський та міжнародний ринки. Разом із тим, використати згадані переваги зможуть лише ті українські підприємці, які виробили чітке стратегічне бачення свого розвитку в нових умовах, у тому числі, у міжнародному вимірі.
Суттєве погіршення торговельного режиму з країнами Митного союзу внаслідок застосування обмежувальних заходів Російською Федерацією з одного боку та запровадження Європейським
Союзом режиму автономних торговельних преференцій щодо України – з іншого, уже зараз підштовхують українські підприємства до перегляду своїх виробничих зв’язків, до модернізації
виробництв, до осучаснення моделей ведення бізнесу.
Саме тому останнім часом значно збільшився інтерес українських експортерів до передбачуваних, прозорих та незалежних від політичної кон’юнктури правил ведення бізнесу на ринку ЄС. У той же час, на заваді успішному експорту стоять не лише існуючі нетарифні бар’єри, а й неповне розуміння етапів та кроків, необхідних для виведення товару на ринок Європейського Союзу.
Я щиро радий нагоді представити «Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу». Цей матеріал орієнтований, у першу чергу, на малий та середній бізнес. Тут можна знайти цінні поради та перевірені практикою алгоритми для виведення товарів на міжнародний
(європейський) ринок, а також необхідну інформацію про інституції та електронні ресурси, що можуть допомогти в отриманні маркетингової та технічної інформації в процесі здійснення експортно-імпортної діяльності на ринку Європейського Союзу".